קידום, שיווק ופרסום בגוגל

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים:

מוזמנים בשמחה גם להתקשר :-)

קידום, שיווק ופרסום בגוגל

גוגל, נכון להיום ולפחות בעתיד הנראה לעין הינו מנוע החיפוש הגדול והמשפיע ביותר בעולם. נוכחות דיגיטלית ברשת האינטרנט, וכמובן בגוגל היא בגדר חובה. זו לא סיסמה, זו המציאות: אם אתם לא שם – אתם לא קיימים. כשהלקוח הפוטנציאלי שלכם יחפש את השירות או המוצר שאתם מציעים או מוכרים – הוא יגיע למתחרים שלכם, ואתם בוודאי לא רוצים שזה יקרה.

אז מה עושים כדי שלקוחות ימצאו אתכם בגוגל?
פשוט מאוד, משתמשים בכלי הפרסום המעולה של גוגל – גוגל אדוורדס (Google Awords). באמצעות קמפיינים שיווקיים ושימוש נכון בגוגל אדוורדס, ניתן להגיע אל הלקוחות שמחפשים בדיוק את מה שאתם מציעים ומוכרים. מערכת גוגל אדוורדס מאפשרת לכל עסק להופיע בראש תוצאות החיפוש במילות המפתח ובביטויי החיפוש הרלוונטיים עבור העסק והמוצרים שלו.

גוגל אדוורדס הינה מערכת פרסום הנגישה לכל גולש ברשת האינטרנט, אבל אם רוצים שהקידום בגוגל יניב תוצאות – כדאי לפנות למומחי פרסום בגוגל. רוצים לקבל מידע על אפשרויות הפרסום והשיווק בגוגל אדוורדס? מוזמנים להשאיר לנו פרטים.

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים:

מוזמנים בשמחה גם להתקשר :-)

054-4473515

בין לקוחותינו:

הסטודיו מציע לכם שירותי קידום, שיווק ופרסום בגוגל

ניהול פרסום וקמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס

מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והחשוב ביותר בעולם כיום. אין כמעט אדם ברחבי העולם שלא פונה לפחות פעם ביום כדי לשאול את פרופסור גוגל שאלה, לחפש מידע או למצוא שירות או מוצר לו הוא זקוק. למערכת הפרסום של גוגל (גוגל אדוורדס) יש כלים נפלאים, באמצעותם ניתן להגיע אל אותם לקוחות שמחפשים בדיוק את השירותים והמוצרים שמציע כל עסק ברחבי העולם, גם העסק שלך. ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל זה משהו שאסור לוותר עליו, גם אם לעסק או לחברה יש אתר עם כניסות רבות, או דף פייסבוק שוקק פעילות וחיים. הסטודיו מתמחה ביצירת קמפיינים שיווקיים בגוגל, שמביאים תוצאות לבעל העסק. אז אם חשוב לך שהלקוחות ימצאו את העסק, המוצרים או השירותים שלך, קמפיינים ממומנים בגוגל זו הדרך הטובה והיעילה ביותר. רוצים לקבל ייעוץ בנוגע לפרסום בגוגל אדוורדס? מוזמנים ליצור קשר ולקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות.

מקצוענים בפרסום בגוגל אדוורדס

הסטודיו הינה סוכנות למיתוג ונוכחות דיגיטלית. אנו מעניקים ללקוחותינו מעטפת שירותים מלאה - החל ממיתוג העסק ועד לפרסומו בגוגל. היתרון הגדול שלנו כסוכנות פרסום דיגיטלית - כל השירותים תחת קורת גג אחת. במידה ויהיה צורך לעצב עבורכם עמוד נחיתה או באנרים פרסומיים עבור הקמפיינים שנקים בשבילכם בגוגל אדוורדס - אנו נבצע את הדברים. יתרון נוסף ולא פחות חשוב - טום אורן-דננברג, מבעלי סוכנות הפרסום הדיגיטלית 'הסטודיו', הינו בעל הסמכה לפרסום ברשת החיפוש של גוגל לאחר שעבר את מבחני ההסמכה של גוגל אדוורדס (להגדלת התעודה יש ללחוץ על התמונה). אם חשוב לכם שהפרסום שלכם בגוגל יצליח ואם אתם מבינים את חשיבות המקצועיות של סוכנות הפרסום איתה אתם עובדים - נשמח לייעץ לכם. רוצים להתחיל לפרסם בגוגל אדוורדס ולהביא תוצאות לעסק שלכם? פנו אלינו עכשיו.

נשמח להיות בקשר:

השאירו פרטים ונחזור בהקדם.

הסטודיו – מיתוג ונוכחות דיגיטלית
קיבוץ נחל עוז
טלפון: 054-4473515
hastudio@hastudio-il.com

היי,

קבלו מאיתנו הצעת מחיר ללא התחייבות

השאירו כאן פרטים ונדבר

Call Now Button