מיתוג ועיצוב גרפי

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים:

מוזמנים בשמחה גם להתקשר :-)

מיתוג ועיצוב גרפי

מיתוג ועיצוב גרפי לעסק, הוא אחד האמצעים העיקריים אשר באמצעותו ניתן להדגיש וגם ליצור את הבידול של העסק ממתחריו. המיתוג הוא הדבר הראשון אליו הלקוחות נחשפים – הלוגו, השפה הגרפית, הצבעוניות, הפונטים ועוד, יוצרים את הנראות הויזואלית של העסק ותורמים לתדמית החיובית שלו.

תהליך המיתוג שלנו לעסקים מובנה מאוד וכולל מספר שלבים עיקריים. לאחר שיחת הטלפון הראשונה, בה נשמע קצת עליכם ועל העסק, תתבקשו למלא שאלון אפיון ומיצוב באמצעותו יובהרו גם לכם וגם לנו הרצונות והשאיפות שלכם למיתוג ולעיצוב. כך נוכל להבין את מהות העסק שלכם ולבנות עבורו ייצוג ויזואלי באופן הראוי והנכון ביותר עבורכם. לאחר שנקבל את השאלון המלא, נקיים איתכם שיחה או פגישה, בה נדקדק עוד במהות העסק ובשאיפות וברצונות שלכם.

רק לאחר מכן נצא לדרך ונתחיל בעיצוב לוגו, השפה הגרפית וכל שאר החומרים הגרפיים והויזואליים. לאחר שיהיה מיתוג לעסק, אחרי שהלוגו והשפה הגרפית ישדרו בדיוק את מה שאתם רוצים – נוכל להתקדם לעיצוב כרטיס הביקור, עיצוב דף הפייסבוק העסקי שלכם וכל חומר שיווקי אחר.

אנחנו יודעים שלכל עסק יש את הסיפור שלו, ואנחנו בטוחים שלכם חשוב לספר את הסיפור שלכם ושל העסק שלכם. אנחנו יודעים לעזור לכם לספר את הסיפור שלכם ושל העסק שלכם באמצעות אמצעים ויזואליים כמו: לוגו, צורות, פונטים וצבעים. רוצים שנעזור לכם לספר את הסיפור שלכם? ספרו לנו אותו ומשם נתקדם.

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים:

מוזמנים בשמחה גם להתקשר :-)

054-4473515

בין לקוחותינו:

הסטודיו מציע לכם שירותי מיתוג ועיצוב גרפי

עיצוב לוגו

הלוגו הוא סימן ההיכר הראשוני והבולט ביותר של העסק. לוגו טוב הוא לוגו שמעביר בדיוק את המסר אותו העסק רוצה לשדר ללקוחותיו. עיצוב לוגו הוא חלק מתהליך המיתוג של העסק וחשוב שהלוגו יהיה מקורי, ייחודי וייצור בדיוק את התדמית הרצויה לעסק או לחברה. אנחנו נבנה עבורך את הלוגו, נעטוף אותו בצבעים ובצורה המתאימים לו ביותר, נעביר באמצעותו את המסר והסיפור שלך ושל העסק, ונהפוך את הלקוחות שלך ללקוחות נאמנים.

עיצוב כרטיס ביקור

אחרי שכבר יש לעסק מיתוג, הלוגו עוצב והשפה הגרפית ברורה, בהירה ומעבירה את המסרים הייחודיים, בוודאי תצטרך גם חומרים שיווקיים. הראשון שבהם הוא כמובן כרטיס הביקור, אותו תרצה למסור בגאווה לכל לקוח פוטנציאלי. עיצוב כרטיסי ביקור איכותי חייב להעביר את המסר של העסק בכרטיס קטן במיוחד. המטרה שלך במסירת כרטיס הביקור ללקוח היא אחת – שהוא ישמור אותו, ישתמש בו וייצור איתך קשר. אנחנו נעצב עבורך כרטיס ביקור שלא ישאיר את הלקוחות שלך אדישים. נוכל לעצב עבורך גם כרטיס ביקור דיגיטלי.

חומרים שיווקיים

אנחנו מתמחים בעיצוב חומרים שיווקיים לעסקים ולחברות. מחומרים שיווקיים לדפוס כמו: עיצוב פליירים, פולדרים, חוברות, רולאפים, מחברות, ניירת משרדית, מגנטים ועוד. ועד עיצוב חומרים שיווקיים דיגיטליים כגון: דפי פייסבוק עסקיים, באנרים, מודעות, חתימה דיגיטלית למייל וכדומה. הסטודיו עובד גם עם מספר בתי דפוס על בסיס קבוע ולכן נשמח לעזור לכם בהפקות דפוס. צריכים עיצוב פלייר, ניירת משרדית, מגנטים לעסק או כל חומר שיווקי אחר? פנו אלינו בשמחה.

דף פייסבוק עסקי

נוכחות ברשתות החברתיות ובראשן פייסבוק היא חובה לכל עסק וחברה. דף הפייסבוק העסקי שלכם חייב לייצג אתכם ואת המותג שלכם בצורה הנכונה והטובה ביותר. עיצוב עמוד פייסבוק עסקי כולל את עיצוב תמונת הפרופיל ותמונת הקאבר וגם עיצוב תבניות ייחודיות לפוסטים, תמונות ועוד. אנחנו מתמחים בעיצוב דפי פייסבוק לעסקים שמעבירים באופן המיטבי את הרוח והחזון של המותג וגורמים ללקוחות שלכם לרצות לקבל מכם כמה שיותר מידע. צריכים עזרה בעיצוב דף הפייסבוק העסקי שלכם? אנחנו כאן בשבילכם.

נשמח להיות בקשר:

השאירו פרטים ונחזור בהקדם.

הסטודיו – מיתוג ונוכחות דיגיטלית
קיבוץ נחל עוז
טלפון: 054-4473515
hastudio@hastudio-il.com

היי,

קבלו מאיתנו הצעת מחיר ללא התחייבות

השאירו כאן פרטים ונדבר

Call Now Button