בניית אתרים

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים:

מוזמנים בשמחה גם להתקשר :-)

בניית אתרים

אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור של העסק או החברה שלכם. זו הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת האינטרנט, המאפשרת לכם להגיע לקהלי היעד הפוטנציאליים – המחפשים אתכם או את המוצרים/השירותים שאתם מציעים.

אנחנו מאמינים שאתר האינטרנט חייב בראש ובראשונה להציג אתכם, את מהות העסק/החברה שלכם ולגרום ללקוחות שלכם לרצות ולדעת עליכם עוד. לכן, ההתמחות שלנו היא בניית אתרי תדמית ותוכן, אתרי מכירה, עיצוב אתרים והקמת עמודי נחיתה.

הדגש שלנו בבניית אתרי אינטרנט מתאפיין במספר מאפיינים חשובים, עליהם אנו לא מתפשרים:

  • כל האתרים שאנו בונים הינם אתרים שנבנים במערכות ניהול התוכן הגדולות, היציבות, האיכותיות והמתקדמות בעולם – וורדפרס וויקס (WIX)
  • האתרים שאנו בונים מתאפיינים בעיצוב ייחודי ומרהיב, המותאם לצרכי הלקוח
  • כל האתרים שלנו רספונסיביים – מותאמים לגלישה מטלפונים ניידים חכמים
  • בניית אתרי האינטרנט שאנו מציעים כוללת קריאות מלאה למנועי החיפוש
  • האתרים שאנו בונים מותאמים לגולשים – וכוללים ניווט נוח וקל המוביל אותם בדיוק למה שהם מחפשים באתר

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים:

מוזמנים בשמחה גם להתקשר :-)

054-4473515

הסטודיו מציע לכם שירותי בנייה, עיצוב וניהול אתרים

בניית אתרי אינטרנט

אנו בונים אתרי אינטרנט ממגוון סוגים: אתרים תבניתיים, אתרי תדמית, אתרי תוכן, אתרי מכירות, אתרי עמוד אחד (One Page Sites), חנויות ועוד. את אתרי האינטרנט אנחנו בונים במערכות ניהול התוכן הגדולות, המתקדמות, היציבות והאיכותיות בעולם – וורדפרס וויקס (WIX). כל אתרי האינטרנט שאנו מקימים הינם אתרים רספונסיביים – המותאמים לגלישה מטלפונים ניידים חכמים.

בניית דפי נחיתה

דפי נחיתה הם הפתרון עבור מותגים, חברות או עסקים כדי להגיע לקהל יעד ממוקד למגוון צרכים כגון: מבצעים נקודתיים, איסוף לידים ועוד. עמודי הנחיתה שאנו בונים מותאמים לגלישה מטלפונים סלולריים, משם מגיעה כיום מרבית תנועת הגולשים באינטרנט. דפי הנחיתה שאנחנו בונים מעוצבים בהתאם לתדמית הוויזואלית של המותג ולדרישות הלקוח והצרכים שדף הנחיתה אמור לספק.

עיצוב אתרי אינטרנט

בניית אתר אינטרנט חייבת לכלול גם עיצוב ייחודי, שכן אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור של העסק והפנים הדיגיטליות שלו. עיצוב אתר האינטרנט בהכרח יתאים לתדמית הוויזואלית של המותג, החברה או העסק – כדי שהגולשים הפוטנציאליים שיגיעו לאתר, יבינו מיד היכן הם נמצאים, ולא משנה אם הם הגיעו בעקבות כרטיס ביקור דיגיטלי שקיבלו, מקישור בפייסבוק, מחיפוש בגוגל או בכל דרך אחרת.

ניהול אתרי אינטרנט

לבנות אתר אינטרנט זהו הצעד הראשון שכל מותג, חברה או עסק חייבים לבצע כדי לקבע את נוכחותם הדיגיטלית ברשת האינטרנט, אך זה כמובן לא מספיק. בלי ניהול נכון של אתר האינטרנט והתוכן שלו, יהיה להם נכס דיגיטלי לא יעיל. ניהול אתר אינטרנט כולל בין היתר שירותים של הזנת תכנים לאתר, עריכת וכתיבת תכנים, ביצוע גיבויים ועדכונים שוטפים לאתר ולתוספים המותקנים בו ועוד.

בניית ועיצוב עמוד נחיתה ל-Triumph

בנייה ועיצוב של עמוד נחיתה במערכת וורדפרס עבור קמפיין מיוחד שיועד לחברות האתר מאמא גורו. בניית עמוד הנחיתה כללה את עיצובו ואת הזנת כל התכנים, כולל המוצרים שיועדו למכירה.
לצפייה בעמוד הנחיתה

בניית אתר אינטרנט עבור ד"ר ברק אריכא

בניית אתר וורדפרס מותאם לגלישה בטלפונים חכמים – אתר רספונסיבי, עבור מרפאת הנשים הניידת של ד"ר ברק אריכא - בשבילך.
לצפייה באתר

ניהול אתר האינטרנט של סתיולי

ניהול אתר האינטרנט של סתיולי סוכנות לביטוח, הבנוי במערכת ניהול התוכן ויקס (WIX). במסגרת ניהול האתר אנו מזינים אליו תכנים נוספים ועוד.
לצפייה באתר

בניית ועיצוב אתר אינטרנט לזכוכית ראשון

בנייה ועיצוב של אתר האינטרנט של חברת זכוכית ראשון המרכז. אתר רספונסיבי (מותאם לגלישה בסלולר), שנבנה במערכת ניהול התוכן וורדפרס.
לתמונה מוגדלת

בניית ועיצוב אתר לחברת קטה יזמות

בניית ועיצוב אתר אינטרנט תלת לשוני - בעברית, אנגלית ורוסית, במערכת וורדפרס עבור חברת קטה יזמות בנייה והתחדשות. עבודת בניית האתר כללה את עיצובו ואת הזנת כל התכנים בכל השפות.
לצפייה באתר

בנייה ועיצוב של דף נחיתה לנחל עוז

בנייה ועיצוב של דף נחיתה שיווקי עבור קיבוץ נחל עוז. עמוד הנחיתה נועד לאיסוף לידים – פרטים של מתעניינים בקליטה לחברות בקיבוץ.
לצפייה בדף הנחיתה

בניית ועיצוב אתר למגשרת עו"ד טלי יגל

בניית ועיצוב אתר וורדפרס לעורכת הדין והמגשרת טלי יגל עבור משרד הגישור שלה. עבודת בניית האתר כללה עבודת מיתוג מקיפה והזנת תכנים לאתר האינטרנט.
לתמונה מוגדלת

בנייה, עיצוב וניהול האתר של פעימות

בנייה ועיצוב של אתר וורדפרס לפעימות – מרכז הורים וילדים בקיבוץ נחל עוז. השירות שניתן לפעימות כולל גם את ניהול האתר באופן שוטף.
לתמונה מוגדלת

בניית אתר אינטרנט לדהן עיצובים בעץ

בניית אתר וורדפרס מותאם לגלישה בטלפונים חכמים – אתר רספונסיבי עבור חברת דהן עיצובים בעץ. בניית האתר כללה עבודת עיצוב ואת הזנת כל התכנים, כולל גלריות תמונות מעבודות הנגרייה.
לצפייה באתר

בניית אתר עבור חממת SouthUp

בניית אתר וורדפרס דו לשוני בעברית ואנגלית עבור חממת הסטראטאפ - SouthUp. הבנייה כללה את עיצוב האתר והזנת כלל התכנים.
לצפייה באתר

בניית אתר ל-S&L SOLUTIONS

בניית אתר וורדפרס תדמיתי הכולל עשרות מוצרים. הבנייה כללה עבודת מיתוג מקיפה, עיצוב האתר והזנת תכנים לאתר.
לצפייה באתר

בניית אתר לעורך הדין שמעון גבע

בניית אתר וורדפרס תדמיתי. הקמת האתר כללה עבודה של הזנת תכנים לאתר. האתר רספונסיבי - מותאם לגלישה בטלפונים ניידים.
לתמונה מוגדלת

נשמח להיות בקשר:

השאירו פרטים ונחזור בהקדם.

הסטודיו – מיתוג ונוכחות דיגיטלית
קיבוץ נחל עוז
טלפון: 054-4473515
hastudio@hastudio-il.com

היי,

קבלו מאיתנו הצעת מחיר ללא התחייבות

השאירו כאן פרטים ונדבר

Call Now Button