קידום ופרסום בפייסבוק ורשתות חברתיות

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים:

מוזמנים בשמחה גם להתקשר :-)

קידום ופרסום בפייסבוק ורשתות חברתיות

אי אפשר להתעלם היום מהרשתות החברתיות הגדולות ובראשן כמובן פייסבוק (Facebook), אינסטגרם (Instagram), יוטיוב (Youtube) וטוויטר (Twitter). כל עסק וחברה חייבים נוכחות דיגיטלית ברשת האינטרנט, ואחד המקומות החשובים בהם חייבים להיות הוא הרשתות החברתיות. כדי להכיר את העולם הזה של פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות, צריך לחיות אותו 24/7. צריך להיות תמיד מעודכנים בכל השינויים, בחידושים, בטכנולוגיות המתפתחות, חייבים להיות מקצוענים. הסטודיו חי את העולם הזה – אנחנו קמים עם פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וחבריהם, הולכים לישון איתם וכמובן גם חולמים עליהם בלילה.

לכם כבעלי עסק יש סיפור שתרצו להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. יש מסרים שיווקיים שחשוב לכם שיגיעו ללקוחות הנכונים באופן המדויק והמתאים ביותר. אנחנו יודעים לעזור לכם לספר את הסיפור שלכם ולהעביר את המסרים השיווקיים של העסק שלכם באמצעות אמצעים טקסטואליים ואינטרנטיים כגון: תוכן דיגיטלי, ניהול דפי פייסבוק, סרטונים ביוטיוב, תמונות באינסטגרם, ניהול אתרים, ניהול קמפיינים שיווקיים ומסעות פרסום בפייסבוק וכדומה. רוצים שנעזור לכם לספר את הסיפור שלכם? נשמח לשמוע אותו, משם כבר נדע איך לעטוף אותו ולהעביר אותו הלאה בדרך הנכונה.

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים:

מוזמנים בשמחה גם להתקשר :-)

054-4473515

בין לקוחותינו:

הסטודיו מציע לכם שירותי קידום ופרסום בפייסבוק

ניהול דף פייסבוק

דף הפייסבוק העסקי שלכם הוא הפנים שלכם בפני עשרות, מאות ואלפי לקוחות פוטנציאליים, אם לא יותר מזה. את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם חשוב לנהל באופן מקצועי, על מנת שהוא יעביר לאותם לקוחות בדיוק את המסרים שחשוב לכם שהם יקבלו. אנחנו ננהל עבורכם את עמוד הפייסבוק העסקי כאילו הוא העמוד הפרטי שלנו. ניהול דף פייסבוק עסקי חייב להתבצע באופן מקצועי, על מנת שלא ייגרם למותג שלכם נזק. את זה בדיוק אנחנו נעשה עבורכם. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר.

קמפיינים בפייסבוק

חשוב שלכל עסק וחברה יהיה דף פייסבוק עסקי, אבל זה לא מספיק. יותר חשוב שיגיעו אליו גולשים, שיהפכו ללקוחות נאמנים. המערכת של פייסבוק מעניקה למנהלי דפי הפייסבוק שלה אפשרויות קידום נהדרות, בעלויות ששוות לכל כיס. בסכומים סבירים בהחלט נוכל לבנות עבור העסק שלכם קמפיינים שיווקיים בפייסבוק, ננצל את הכלים המצוינים שהיא מציעה על מנת להגיע בדיוק לקהל היעד הרלוונטי עבורכם, ונהפוך את הגולשים שלכם ללקוחות מרוצים. אם אתם מבינים את החשיבות של ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק, אתם מוזמנים לפנות אלינו בשמחה.

רשתות חברתיות

אנחנו נאפיין את העסק שלכם ונבין את מהותו, נברר את הצרכים שלכם, נבחן ונבדוק את המתחרים ואת המצב בשוק, ורק לאחר מכן נבנה עבורכם תוכנית פעילות ותוכן לנוכחות הדיגיטלית הנכונה והמתאימה ביותר עבור העסק שלכם ברשתות החברתיות. התוכנית תכלול בין היתר את: ניהול דף הפייסבוק העסקי שלכם, יצירת התוכן בעמוד הפייסבוק שלכם, ניהול קמפיינים שיווקיים בפייסבוק וכמובן גם ברשתות החברתיות האחרות. רוצים שהעסק שלכם יבלוט בפייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות? צרו איתנו קשר ונעזור לכם בשמחה.

הדרכות פייסבוק

אם אתם נמנים על אותם בעלי עסקים שרוצים לנהל את דף הפייסבוק העסקי שלהם בעצמם, אבל אתם מרגישים שאתם לא מספיק בקיאים בכך - הגעתם למקום הנכון. הסטודיו מעניק הדרכות פייסבוק לבעלי עסקים וחברות שרוצים לנהל את דף הפייסבוק בעצמם. את הדרכות הפייסבוק שלנו ניתן לקבל במגוון רחב של אפשרויות - שיחות טלפון/סקייפ עם שיתוף מסך, הדרכות פרונטאליות ועוד. אנחנו נוכל להדריך אתכם ולתת לכם את הכלים, כדי שתוכלו לנהל את דף הפייסבוק בעצמכם.

נשמח להיות בקשר:

השאירו פרטים ונחזור בהקדם.

הסטודיו – מיתוג ונוכחות דיגיטלית
קיבוץ נחל עוז
טלפון: 054-4473515
hastudio@hastudio-il.com

היי,

קבלו מאיתנו הצעת מחיר ללא התחייבות

השאירו כאן פרטים ונדבר

Call Now Button